Waar moet ik op letten bij het kopen van een tafelvoetbaltafel?

Waarvoor is het gewicht belangrijk?
Wat zegt het merk over de tafel?
Is er een standaard grootte voor een voetbaltafel?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In de horeca is een bekend gegeven, dat een goede voetbaltafel tegen allerlei vormen van vandalisme bestand moet zijn. Er vanuitgaande dat u de voetbaltafel thuis zult gebruiken, de volgende tips. Een goedkope tafel is duurkoop. Zelf prefereer ik de houten boven de kunststof voetbaltafel. Zorg er voor dat het om een stevige tafel gaat. Een gewicht van 75 kilo of meer. Ook de spelers dienen op goede stangen te zijn bevestigd. Koop een voetbaltafel met telescopische stangen. Deze stangen steken namelijk niet aan de andere kant van de tafel uit. De tafel moet niet eenvoudig verschuifbaar of tilbaar te zijn. Kijk of alles perfect is afgewerkt. Dus geen plekken waaraan men zich kan openhalen. Of die op kleine kinderen kan vallen. Koop een paar extra (reserve)ballen in. Mijn tip : de Smoby Voetbaltafel Esprit ad € 279,00.

Bronnen:
-

Ik heb paar jaar geleden een voetbaltafel gekocht. Enige wat ik je kan zeggen is dat het gewicht belangrijk is voor de stabiliteit van de tafel. Als je een extreem lichte hebt en je bent intensief aan het spelen dan blijft de tafel niet in balans.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100