Hoe kan ik op mn xbox geen lag (vertraging) hebben?

Ik heb lag op mn xbox en dat is niet fijn. Ik heb een hdmi kabel aangesloten maar toch vertraagt ie nog... Iemand een antwoord?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Dit kan ook aan de televisie zelf liggen. Dit heeft te maken met de respons tijd. (Hoe lang het duurt dat die een signaal wat binnenkomt omzet in beeld). Je zou je type nummer van de tv even in de vraag kunnen zetten kan ik even kijken of het daar aan ligt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een Sony Bravia
Hdmi heeft niks met lagg te maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bekijk je xbox settings eens, Staat hij ingesteld op 1080p of 1080i. Als je 1080i gebruikt zet hem op 1080p
1080i heeft vaker problemen