Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zou je doen als er 30 kinderen voor je deur trick or treat staan te spelen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk goed.!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ze snoepjes geven, daar gaat het toch om?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Erg hopen, dat er niet nóg eens 30 komen, want dan ben ik nl. in één keer door m'n minimarsjes heen.....
En als er 30 kinderen gaan 'tricken' rondom mijn huis, is de puinhoop niet meer te overzien, vrees ik.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De deur weer hard dicht gooien...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze vertellen dat ze al dik een week te laat zijn. ;-)
In al die jaren heb ik hier hooguit een paar kinderen aan de deur te bedelen gehad, dus op 30 ben ik niet voorbereid. Met een beetje geluk heb ik nog ergens een zak M&M's staan en moeten ze die maar een beetje zuinig delen. En anders wordt het echt blokjes jaar of plakjes komkommmer, vrees ik....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sint Maarten is vandaag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar niet hier.....
vraag of je mag meespelen ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanavond zitten ze goed hier, want dan is het st. Maarten mar anders of lachend de deur dichtdoen of bijvoorbeeld iets van allemaal 1 pepernoot ofzo, als ze maar niet elke week komen. Net als dat ze iets komen ruilen voor iets meers, zo ben ik al mooi van een paar kado's afgekomen die al jaren in de kast lagen te verstoffen (kaarsenhouders, dvd van Andre Hazes, zeep waar we toch allergisch voor zijn etc).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snoepjes kopen want tegenwoordig lees je het al van te voren, of via internet en voor die tijd komen er ook al vragen via GV. Maar gewoon geven, en heb je geen snoep in huis en toevallig wel een grote zak chips dan allemaal een paar chipjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha me rot schrikken, vragen wat de trick zou zijn en als die te heftig is toch maar gewoon de bak met snoepjes te voorschijn halen ;o)... maar eerst even spel mee spelen, want waarschijnlijk denken ze niet eens na over wat het trickie zou kunnen zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou me afvragen waarom Nederlandse kinderen ineens meedoen met een of andere Amerikaanse traditie die hier helemaal niet thuishoort.

Laat ze lekker met Sint Maarten een lampionnetje ophouden en dan een liedje zingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeggen dat ze te laat zijn, Halloween wat 11 dagen geleden. Maar als ze een sint-maarten liedje zingen krijgen ze een snoepje.
Als ze voor trick kiezen: foto maken & politie bellen, want dat is huisvredebreuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen als de trick inhoudt dat ze je huis binnen gaan.
snoepjes geven en zeggen dat ze er mooi eng uit zien
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
snoepjes geven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding