Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er andere spelletjes zoals wordfeud dat je op je mobiele telefoon met bekenden kan spelen

Dus dat je vrienden uit kan nodigen om een spel te spelen...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Jazeker, er zijn zat van dit soort spelletjes. Neem bijvoorbeeld hier eens een kijkje: http://www.gameranx.com/features/id/2105/article/multiplayer-iphone-games/p/2/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de site www.jijbent.nl kan je heel veel spelletje spelen, met bekenden en onbekenden. Je kan uitnodigen of uitgenodigd worden. Of inschrijven voor toernooitjes. Je kan daar ook met je mobiele telefoon spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op mijn nokia kon ik altijd mensen uitnodigen voor het spelen van snake (alleen moesten ze dan volgens mij in de buurt van mijn telefoon zijn).
Maar waarschijnlijk bedoel je ook mensen verder weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt vele andere woordspellen dan Wordfeud.
De meest populaire zijn WordOn en WordCrex.

De spelletjes werken bijna hetzelfde als bij Wordfeud.
Je krijgt in het begin 7 letters om mee te spelen.
Bij het spel van Wordon kun je letters aan je tegenstander geven waar hij of zij vervolgens een woord van moet maken en bij Wordcrex speel je allebei met dezelfde letters. Daar is het dus slim om snel woordjes te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding