Hoe kan je sims 3 spullethes zelf maken?

Zoals kleding,accesoires etc. Net zoiets als je op modthesims en die andere websites ziet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb eens even rondgekeken op internet en tot heden niet veel gevonden. Voor de Sims 2 kun je spullen maken met Body Shop op een makkelijke manier. Bij de Sims 3 zijn er wel manieren om dingen te maken, maar dat is héél moeilijk. Natuurlijk kun je het wel proberen, wie weet lukt het je. In de bron staat een filmpje.

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen!