1.8 is illegaal te verkrijgen via torrents,

Maar 1.0 alpha is net uit en is 20€.
Te vinden op minecraft.net

1.8 is ook legaal te verkrijgen, gebruik dan de launcher van gekochte versie. Dus .minecraft in roaming vervangen met de 1.8 beta versie en klaar. 1.8 zou ook te vinden moeten zijn op minecraft.net.

Zoniet, dan is deze ook legaal te verkrijgen via torrents zolang je ooit maar betaalt hebt en dus inlogt met dat account

Toegevoegd na 22 minuten:
Voor download link 1.8 zie bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt al ooit betaald, dus mag je gewoon 1.8 downloaden en spelen met je betaalde account. Je moet alleen wel downloaden, aangezien je niet terug kan schakelen naar 1.8 als je eenmaal ooit hebt geupdate. Ik zal uitzoeken waar je 1.8 kunt downloaden. De bedoeling is dan om
Deze versie van minecraft te vervangen op deze volgorde: Ga naar start
Zoek: run
Open run
Typ bij run: %appdata%
dan ben je nu in jou "roaming"
Daar zie je .minecraft staan.
De launcher (snelkoppeling die op je bureaublad staat) zal de versie van minecraft openen die .minecraft heet en in de map %appdata% staat (oftewel roaming)
Dus noem degene die je hebt geupdate even anders, en zet de 1.8 versie dan in roaming en noem deze .minecraft (met een punt ervoor!) Dan kijk ik nu even waar je 1.8 kunt krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download link staat bij bronnen.
Als het goed is krijg je gelijk te zien of je wilt downloaden, kies opslaan en volg bovenstaande intructies, of volg een tut op youtube. Zoveel moeite kost het niet om op youtube te zoeken "install minecraft" Maak dus eerst wel een backup van je originele .minecraft!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het geen alpha maar volle versie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad. Zei alpha, was even in de war. Moet natuurlijk volle versie zijn.
Dankje