ik kan niet online mw3 spelen op xbox360 lees beschrijving ?

ik kan niet online op mijn xbox360 met mw3 terwijl ik gold heb nog voor 1dag
het probleem is als ik vind game doet gaat hij aleen maar zoeken echt heel raar ik heb ook het volgende foto er staat iets met nat op dat mijn nat strict is of zo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je NAT Type moet open zijn. Als dit niet het geval is moet je even op Infinity Ward's website kijken hoe je deze open zet. Een samenvatting daarvan is door de PS3 een vast IP te geven, en daarna de router zo in te stellen dat hij makkelijk data kan versturen en ontvangen. Lees op de website meer over het NAT Type!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
komt denk door over belasting van de server er zijn nu wereld wijd zo veel mensen dit spel aan het spelen online wordt op den duur minder als er minder online wordt gespeeld en de hype er van af is van het spel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er staat dat je nat type op "strict" staat betekent het dat je verbind het niet doet, dit kan aan verschillende dingen liggen. Misschien word internet door meerdere mensen gebruikt thuis. Reset je router eens, als niemand thuis gebruikt maakt van het internet. - Als er bij je nat type 'open' staat betekent het dat je verbinding goed is, staat er 'moderate' betekent het dat internet het wel doet maar niet goed, dus je kan niet iedereen joinen , bij 'strict' doet internet het niet en kan je dus ook geen potjes zoeken.