Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is de etiquette als je wordfeud speelt?

Ik heb het pas geïnstalleerd, maar ik weet niet goed hoe dat gaat. Als ik een vreemde uitnodig om te spelen, is het dan normaal om een paar zetten te doen en dan een uur of wat weg te zijn? Of moet je dat dan even zeggen in de chat?
Kortom: wat zijn de gewenste omgangsvormen bij dit spel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is niet ongebruikelijk om lange tijd weg te zijn, soms wel meer dan een dag. Het is wel gebruikelijk, als je een aantal zetten snel achter elkaar doet, en je gaat dan lange tijd weg (bijv. je gaat slapen) dat je dat meld, maar niets is verplicht!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Mij ook niet helemaal precies duidelijk. Maar volgens mij is het gewoon oke als er een dag tussen je zetten zit aangezien ik er nooit een berichtje over heb gehad.
Voeg me toe: YahyaDon
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toegevoegd. Mijn naam daar is afgekort DM.
Je hoeft niets door te geven, je speelt op tijden dat het jou uitkomt, of dat na 3 minuten of 3 uur is maakt niet uit. Men speelt meestal tegen meerdere tegenstanders, veel plezier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Wordfeud hoef je niet aan te geven dat je even weggaat, dat is juist de kracht van het spel, fantastisch!!! Het enige wat je niet moet doen is 72 uren niet reageren want dan heb je het spel verloren....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding