Speel al een paar dagen Bakery Story op mijn tablet, maar heb hier een paar vragen over. Wat kun je met de gifts (behalve etenswaren)?

Ook vraag ik me af of je tegels, behang en ramen kunt verplaatsen ipv opnieuw aanschaffen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je materialen krijgt kan je daar apparatuur van maken. En als je over een raam of behang oid iets anders heen doet gaat het andere in de opslag. en zo zou je dus met 1 extra behang, tegel en raam alles kunnen verplaatsen.