wie kan mij helpen met de puzzel ¨layton vs dimitri¨(professor layton en de verloren toekomst)?

het is de puzzel als layton al in de pagode is, met van die sterretjes. ik kom hier niet uit. help mij!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Type het gewoon in op YouTube
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet er 2 winnen
1 quite
En een verlizen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Begrijp je de puzzel niet of vind je de oplossing maar niet?

Dit is de uitleg:

Bij elke ploeg staat een aantal sterretjes: dat is de sterkte van het team. Een ploeg met meer sterretjes dan een andere ploeg zal winnen.

Als Dimitri tegen Layton op deze manier zal strijden, zal Layton snel verliezen. Jij moet nu beslissen welke ploeg tegen de welke gaat strijden, en wel zo dat er niemand verliest en niemand wint.

Tips:

Zorg ervoor dat de sterkere ploegen van Dimitri tegen de zwakkere ploegen van Layton moeten strijden. Zorg ervoor dat de zwakkere ploegen van Dimitri tegen de sterkere van Layton moet strijden en zorg ervoor dat zowel Dimitri als Layton elk 2 keer winnen, 2 keer verliezen en 2 keer gelijk spel spelen.

Als je er echt niet uitkomt: Klik op de link: http://www.professorlayton3walkthrough.blogspot.com/2010/10/puzzelbattle2.html Maar klik hier niet te snel op, anders ga je te vaak de antwoorden gewoon opzoeken zonder er eerst moeite voor te doen.

Ik wens je veel suc6!