Waarom Modern Warfare 2?

Ik begrijp niet wat mensen zo leuk vinden aan MW2 t.o.v Black ops. Ik speel Black ops al sinds december en vindt het nog altijd leuk. De graphics tov mw2 zijn VEEL mooier. Ik heb een paar keer mw2 gespeeld maar vond het letterlijk geen reet aan. Welke ervaring hebben jullie er mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (7)

MW2 is in mijn ogen veel leuker. Black Ops is eigenlijk gewoon hetzelfde dan MW2 met een paar nieuwe dingen. Mensen haten het wanneer het blijkt dat het ongeveer hetzelfde is wat ze gekocht hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MW2 is 100x beter dan Bo, nu ven nuanceren, Black ops, als je kijkt naar de guns zelfs, bij MW2 zien die er nog 3d achtig uit, red dot ziet er echt goed uit, en dan weer BO, ziet er uit alsof het 10 jaar geleden is, de graphics zijn echt niet beter dan. Al met al is de game gewoon een slap aftreksel van MW2 met de engine van de slechtste COD; World At War
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind BO juist veel beter dan MW2 , ik heb MW2 talloze keren gespeeld bij een vriend maar ik moet eerlijk zeggen dat ik BO veel mooier vind en ik speel het dus ook vaak!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graphics zijn overrated als je het mij vraagt. Wat ik belangrijk vind is de gameplay, ik heb alle delen tot in den uren gespeeld en BO is mij prima bevallen, speelt lekker weg.

Een shooter moet snel, explosief, avontuurlijk en competitief zijn. Dat heeft BO zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jou graphics en 3d wapens dat de ene ouder lijkt enzo
heeft niks met modern warfare 2 of black ops te maken
als je geen goede graphics of scherm hebt is jou videokaart niet goed geschikt voor dat spelletje wil ik zeggen.
met sommige videokaarten kan je niet eens spelletjes spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mw2 zijn gameplay is veel sneller dan die van black ops en bij mw2 ben je goed als je goed speelt en bij black ops ben je goed als je goed internet hebt en dat lelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
velen voor quickscopen