Hoe kom ik aan een Labpass?

Ik speel een internationaal spel op www.speeleiland.nl genaamd 'Stick MMORPG'
IK wil graag een Labpass GRATIS krijgen, en daarvoor moet ik allemaal onderzoeken doen.
Alleen als ik een emailadres invul[niet mijn emailadres], en ik ben klaar met het onderzoek, zeggen ze dat ik het onderzoek moet bevestigen, anders krijg ik geen Labpass.
Ze zeggen dus dat ik in die hotmail[niet mijn hotmail]moet kijken, en de onderzoek moet bevestigen.
Alleen bestaat er geen account van die emailadres.
Dus ik moet een Hotmail-account aanmaken, met die emailadres die ik heb ingevuld.
Ik wil een Hotmail-Account aanmaken, maar is dat gevaarlijk voor mijn computer?
Want ze sturen allemaal berichten, met doe mee met die onderzoek en andere dingen.
Kan ik dus gerust een Hotmail-Account aanmaken, of is dat dan gevaarlijk voor mijn computer, en weten ze dan dat het van mijn computer komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

hotmail is zo veilig als je het zelf wilt maken, zet je nergens je e-mail online dan zal je relatief weinig spam krijgen.

verder is het altijd aan te raden een anti-virus/firewall te hebben!! heb je dit niet, is heel het internet niet veilig.

ze kunnen niet weten of het van jouw pc afkomt, wie je bent, en waar je woont.. ze kunnen wel je IP adres zien, maar hier kunnen ze vrij weinig mee (ze kunnen opzoeken wie je provider is, in welk land je woont, maar je provider mag jouw gegevens zonder bevel van de rechter niet geven).

in andere woorden: maak lekker die hotmail aan, en geniet van je gratis labpass
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord :)