heeft er iemand nog weet van een cartoon, eerder een rebus ?

over "het vijfde "varken",

er waren 4 varkens in spiegelbeeld op een A4-tje, dat moest gevouwen worden en dan had men een vijfde, de oorsprong is mij onbekend

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

als je het op een bepaalde manier vouwt zie je het hoofd van adolf hitler

heb hem een beetje geknipt/geplakt voor je in paint, dan zie je het zelf :)

Toegevoegd na 48 seconden:
de oorsprong is in de 2e wereldoorlog :) wie precies weet ik niet, maar wie het ook was.. verdomd vernuftig gemaakt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Netjes dat je dit gevonden hebt! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het plaatje was makkelijk te vinden, toen wat knippen en plakken. ik kende het plaatje al langer, dus ik heb naar de engelse titel gezocht :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik de omschrijving las moest ik denken aan een ander aardig puzzeltje, niet met varkens maar met katten.
Geen antwoord op jouw vraag (is al gegeven) maar een vergelijkbare vrolijker variant.
Bronnen: peterdahmen.de/kittenpuzzle.pdf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb hem zo'n 35 jaar terug voor het eerst gezien in de buurt van het duitse Donaueschingen, (buurt van het Arendsnest")sindsdien bijna continue in mijn hoofd, ben ik op zoek gegaan en hier gevonden,

Andere antwoorden (2)

ik heb hem gevonden voor je,
veel plezier ermee
anneliez
12 jaar geleden
Ik ken hem als "Wie is het vijfde zwijn.... Saddam Hoessein": http://members.multimania.nl/amazingart/images/five_pigs_1.gif

Maar er zijn er ook van Bin Laden en anderen