Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wordt xbox live gold gratis?

mijn xbox live is verlopen en nu wil ik nieuwe kopen. maar het goedkoopste is voor 1 jaar. nu zegt mijn neef wacht even een paar maanden want het word gratis aan het einde van dit jaar klopt dit? en als ik voor 1 jaar koop krijg ik het geld dan terug mocht het toch gratis worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, dit wordt absoluut niet gratis, het blijft (voorlopig) nog geld kosten. Er zijn in iedere geval geen geruchten of aankondigingen over het feit dat het gratis wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

PSN is gratis maar Gold zal niet gratis worden want dat zijn nog de grootste inkomens van Microsoft. Op internet kost het je overigens maar €38.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is niet gratis en gaat het ook niet worden. Koop gwn een PS3 is ook veel mooier en beter...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar ben ik het niet mee eens ps3 is slecht. Internet van ps3 is slecht beeld is slecht en volgens mij was die laast ook gehack.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding