eentegen100.ncrv.nl/meedoen
daar kun je opgeven. succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan je opgeven.maar je moet wel lid zijn van de lotto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door lid te worden van de postcodeloterij.
Heb al meerder brieven ,en uitnodigingen gehad.
Je kunt erop reageren,en dan wordt je uitgeloot.

Bekende van mij is laatst ook geweest.
Het is en compleet dagprogramma,en iedereen ging met een leuk cadeau naar huis.

En zonder honger,en dorst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit op dit moment te wachten op een opname en mij is het als volgt vergaan: ik heb tijdens de uitzending het nummer gebeld wat Caroline opleest. Vervolgens moet je twee meerkeuze- en een inschattingsvraag beantwoorden en nog wat persoonlijke gegevens invoeren. Doe je dat goed genoeg en hebben ze nog niet genoeg kandidaten van hetzelfde geslacht en uit dezelfde leeftijdscategorie, dan maak je kans dat je gebeld wordt door iemand van de redactie. Zij nodigen je dan uit voor een screening in de studio's van Endemol in Amsterdam. Aldaar moet je eerst nog meer gegevens invullen op een zogenaamd kandidatenformulier en eventueel ook lid worden van de Postcodeloterij, mocht je dat nog niet zijn. Ben je geen lid, dan mogen ze je eventuele prijs, zou je bij Caroline in de stoel belanden, namelijk niet uitkeren. Uiteindelijk wordt je in een vergaderzaal van een van de programmaredacties na een kort introductiepraatje onderworpen aan vijftig multiple choice vragen. Die worden dan ter plekke nagekeken en heb je genoeg antwoorden goed, dan volgt in kleine groepjes nog een gesprek met iemand van de redactie over het vervolg van de procedure. Daarna is het dus afwachten op een telefoontje met een uitnodiging, al is het dan nog niet helemaal zeker dat je daadwerkelijk mee mag doen. Het kan namelijk zijn (zoals mij overkwam) dat er vanuit de vorige aflevering nog genoeg kandidaten overgebleven zijn en dan wordt je doorgeschoven naar de volgende geplande opnamedatum.