Doen durven of de waarheid, wie weet wat een goeie vraag is bij Waarheid?

Om dit suffe spel nog tot op folisofische diepte te laten zinken zijn goeie vragen nodig.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Doen, durven of waarheid vind ik echt zo'n slumber party spelletje. Leuke vragen voor waarheid zijn de vragen die iemand in verlegenheid brengt, de geheimen waar ze liever geen antwoord op willen geven, kortom alles wat je graag van die persoon wilt weten maar niet snel een antwoord op zal krijgen. De vragen verschillen daarom per persoon.

Ik weet niet wat je bedoeld met folisofische. bedoel je niet filosofische? Maar dat heeft niets met waarheid te maken, aangezien filosofie van een uitgangspunt uitgaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Alles wat over sex gaat zijn vragen waar mensen moeite mee hebben; bv: Met wie van de mensen aanwezig zou je een one-night stand willen; Wanneer had je voor het eerst ? laatst sex etc.

Wat is het koosnaampje van je partner voor jou?

Sommige mensen vinden geld heel vervelend om over te praten; hoe hoog is je hypotheek; wat is de huidige stand van je bankrekening; wat is het goedkoopste cadeautje dat je ooit hebt weg gegegeven en aan wie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of ze zichzelf verslaafd vinden aan goeievraag.nl. ;))))