Hij word niet perse té warm, er zit veel zware hardware in zowel een PS3 als een XBOX360 en ze zullen dus, net als een 'echte' game-pc flink wat blazen om af te koelen. Let wel dat de PS3 aan de boven en zijkanten zo'n 10cm ruimte nodig heeft om goed te kunnen koelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan wordt hij te warm, zet hem op een koelere, meer open plek zodat de lucht kan circuleren. En af en toe afstoffen kan ook helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn ps3 deed dit ook toen ik hem op zijn zijkant had gezet. Zet hem plat en inderdaad met genoeg ruimte rondom. Uiteraard niet in de zon :)

Toegevoegd na 12 seconden:
of boven de verwarming :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa dat is normaal bij de ps3 slim heeft die dat niet maar bij de iets oudere ps3 moet die blaazen