Hoe krijg je extra veel punten bij qingo bingo op hyves??

Ik speel wel eens qingo bingo op hyves, ik zie soms dat punten verdubbelen van mensen. Hoe kan dit? Weet iemand hoe dit moet?

Toegevoegd na 3 dagen:
Ik snap dat je die kaarten leeg moet spelen, maar bij sommigen verdubbelen de punten op het eind, die spelen volgens mij gewoon vals. ik vraag me af of je dan ergens op moet klikken of iets in moet toetsen ofso

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

als je een hele kaart vol hebt, moet je dat minispel spelen en zo kun je meer punten krijgen. bovenaan staat hoeveel punten je er max voor kunt winnen.