Waar wordt wipeout opgenomen(nederlandse versie)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Argentinië? :O
Betekent dat dan dat die deelnemers op eigen kosten daarheen moeten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat laatste vraag ik me ook ineens af....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles wordt voor ze betaald: vliegreis, hotel, maaltijden, etc. Ze zitten er ongeveer 5 dagen.
Ik heb de info van een collega die mee heeft gedaan aan het programma.

Antwoorden (6)

Argentinie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dacht in Argentinië
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Argentinië, daar worden trouwens alle Wipe Outs opgenomen. Dan hoeft die baan niet de hele wereld over , en ook niet steeds op en af gebouwd te worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In argentinie dar worden ze allemaal gehouden turkije ook griekenland etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buenos Aires, Argentinië.
Website:
http://www.rtl.nl/games/wipeout/overwipeout/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus in Argentinië !!