Waar kan ik een grote dobbelsteen kopen? (20*20)

Ben op zoek naar een grote dobbelsteen, nodig voor een spel. Op internet kan ik 15*15 cm exemplaren vinden, maar ik zou hem liever nog wat groter hebben 20*20 groter mag ook.

Van zacht materiaal.

Wie weet waar ik deze kan vinden?

12 jaar geleden
8.1K

Het beste antwoord

Deze is 50 cm. Wel erg duur.

http://www.sport-artikel.nl/product/2/Schuimstof%20reuzen-dobbelsteen/Schuimstof-Reuzendobbelsteen.html

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zie dat er ook bedrijven zijn die ze verhuren. Google maar op "reuzendobbelsteen".
12 jaar geleden
sterredag
12 jaar geleden
wauw die is wel gaaf... helaas idd wel boven het budget, wel heel cool!!
sterredag
12 jaar geleden
ook vanwege de optie waarop ik kon zoeken om te vinden wat ik zocht (reuzen dobbelsteen :) )

Andere antwoorden (5)

30 x 30 cm

http://www.mammoetrecreatie.nl/tags/dobbelstenen/foam-dobbelsteen-30x30x30cm-10715.htm

Toegevoegd na 2 minuten:
En hier nog meer keus:
http://www.schoolgigant.nl/prod_list.php?maingroup=Ballen%20en%20Accessoires&secondgroup=Foam&thirdgroup=Foam%20Kubus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb die weleens bij de Action gezien, geen idee of ze die nu ook nog hebben maar je zou eens kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blokker, Action, Xenos.
Ongetwijfeld zijn ze er en je betaalt er niet de hoofdprijs voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik woon tegen over Intertoys en daar zie ik ze gewoon in het rek met de voetballen buiten staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je een beetje handig bent met naald en draad , is deze makkelijk zelf te maken.
Zorg voor een blok schuimrubber , naai een hoes er omheen , zet er stippen op en ... klaar is kees .
Veel succes ermee!1
12 jaar geleden
sterredag
12 jaar geleden
Klinkt leuk, de hoes zou niet eens hoeven.... maar hoe kom je dan aan een blok schuimrubber van die grootte, die idd goed vierkant is.
adriana
12 jaar geleden
Ik heb mijn dobbelsteen gemaakt van een stuk schuimrubber uit een beddekussen , maar je kunt wellicht een rest krijgen bij een meubelstoffeerder .
Omdat schuimrubber nogal gauw stukjes loslaat , en dan wordt het een zootje , heb ik er een hoesje om gemaakt , je kunt dan alle mogelijke tekens/ kleuren tekeningen erop zetten en zo zelf een spel creëren . Ik heb dit toegepast in een spel voor senioren.