Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kent iemand een leuk spel met het thema Space?

binnenkort ga ik een week op Zomerkamp. Het thema is Space. Het spelprogramma is bijna af. Ik heb echter nog een spel nodig van ongeveer een uur langer mag ook. Het spel moet iets met het thema van doen hebben. We gaan het spel spelen met 5 kinderen tussen de 10 en de 12 jaar.

Toegevoegd na 11 minuten:
IK heb het hier niet over computerspelletjes. maar over spelletjes waarbij geen stroom nodig is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
820

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat dacht je van een speurtocht, aangepast aan het thema? Je kunt hier een heel verhaal omheen verzinnen, over bijvoorbeeld een ontvoerd ruimtewezen of een neergestort ruimteschip. Al speurend vinden de kinderen dan sleutels om de "gevangenis" te openen of onderdelen die al dan niet van het ruimteschip zijn. Uiteindelijk kunnen ze via een eindspel in de vorm van een quiz de juiste onderdelen of sleutels overhouden om de opdracht te volbrengen. Dit door middel van (niet te moeilijke) meerkeuzevragen, waarbij voor ieder goed antwoord een foute sleutel / onderdeel verdwijnt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Planet 51 game ( speelt me susje van 7 ook)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding