hoe moet ik mijn xbox account linken met ea?

ik heb het spel battlefiled badcompany 2 gekocht maar als ik online wil moet ik mijn email + wachtwoord geven om te laten registreren. als ik dit doe krijg ik de melding your gamer profile does not have the correct permissions to access xbox live functionality. het kan aan me familiseting liggen maar daar heb ik totaal geen verstand van.

( als ik mijn gamertag via ea zelf wil laten linken krijg ik deze melding.

Sorry, we kunnen geen informatie vinden over deze gamertag.
Voordat je je Xbox Live-gamertag kunt koppelen aan je EA-hoofdaccount, moet je aanmelden bij een willekeurige online EA-game met je Xbox of Xbox 360. Controleer daarna je e-mail op het adres dat je hebt gebruikt om je gamertag aan te vragen. Je ontvangt een e-mailbericht van ons waarin wordt uitgelegd wat je moet doen om je accounts te koppelen.
Het kan even duren voordat dit e-mailbericht binnenkomt, dus wees geduldig. Als je het e-mailbericht kwijt bent, kun je het altijd opnieuw laten sturen via deze pagina.

ik sta geregistreed als 15 jaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

Ga naar EA.com en maak een account aan. Ga naar tab Games en creeer die account. registreer het spel aan je EA-account. Als je een account hebt, ga naar console persona's en koppel Je Xbox tag aan je EA tag Probeer daarna de heleboel aan elkaar te koppelen en dan weet je meteen hoe slecht de online service van EA is. Veel geduld is wel nodig, EA is amerikaans en die maken butt-sites

M.v.g.

Mrboonen

Toegevoegd na 3 minuten:
kijk deze site:

http://boardreader.com/thread/EA_account_koppelen_aan_je_gamertag_aht9Xlc89j.html

hij heeft namelijk net hetzelfde probleem met het spel.