Waar ligt Hawaii?

Wat is de hoofdstad van Hawaii?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Honolulu :)
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Honolulu is de hoofdstad van de Amerikaanse staat Hawaï en ligt aan de zuidelijke kust van het eiland (niet opgezocht ik heb mijn werkstuk er over gedaan en ik weet veel van Hawaï:D
Welke dans doen ze in hawaii, waar ligt hawaii, wat dragen de meisjes tijdens hun dans. Welke taal spreken ze in hawaii.

Toegevoegd na 7 minuten:
Wat krijgen bezoeker als begroeting van een hawaiiaan? (een bloemenkrans) Hoe begroet een hawaiiaan jou? (aloha)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van welke land is Hawaii een deelstaat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe is hawaii gebouwd

Door een vulkaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geologen hebben vastgesteld dat het Grote Eiland uit vijf grote samengesmolten vulkanen bestaat.
:)
Hoe zeggen ze hallo op Hawaï?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien wat voor tempratuur/ klimaat er is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke kleuren bloemen zitten er aan de krans?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zit er op een pizza Hawai?