Neocube's kun je goed online bestellen, er zijn een aantal sites waar je makkelijk kunt bestellen.

Daarnaast schijnen ze ook af en toe verkrijgbaar te zijn in winkelketens, maar ik heb ze er zelf nooit gezien.
Misschien eens informeren bij een grote speelgoedwinkel in Nijmegen.

Verder zou je natuurlijk ff op marktplaats o.i.d. kunnen kijken of er toevallig een in je buurt te koop is.

Er zijn al een aantal vragen over de neocube gesteld op deze site dus misschien dat je daar kunt kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neocube’s kun je goed online bestellen, er zijn een aantal sites waar je makkelijk kunt bestellen.

Daarnaast schijnen ze ook af en toe verkrijgbaar te zijn in winkelketens, maar ik heb ze er zelf nooit gezien.
Misschien eens informeren bij een grote speelgoedwinkel in Nijmegen.

Verder zou je natuurlijk ff op marktplaats o.i.d. kunnen kijken of er toevallig een in je buurt te koop is.

Er zijn al een aantal vragen over de neocube gesteld op deze site dus misschien dat je daar kunt kijken..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een grote speelgoedwinkel in Nijmegen is Moenen&Mariken in de van Welderenstraat, misschien dat ze het daar hebben? Of anders misschien de Intertoys in de Burchtstraat.