wanneer komt precies Mw3 uit? (modern warfare 3/PS3) ... en word dat de mooiste spel van alles Call of duty`s?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Sinds 2 of 3 jaar laten ze de Call of Duty serie elk kaar in november uitkomen, meestal rond 5-15 november. Aangezien ze nogal de slag te pakken hebben, denk ik dat het dit jaar sowieso in november uitkomt en dan waarschijnlijk weer tussen de 5e en 15e.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Daar is nog niks over bekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal NIETS!:)