Weet iemand leuke activiteiten voor kinderen die wij kunnen organiseren?

Wij doen maatschappelijke stage en moeten voor kinderen leuke activiteiten organiseren. Binnen of buiten.

Toegevoegd na 12 minuten:
Het zijn kinderen tussen 4 en 11 jaar. Het moet makkelijk te organiseren zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou Wiggel-Waggel gaan doen. Leuk spel! Google maar even, maar het resultaat is alsof het lijkt alsof er dominosteentjes omkukelen! Ook Siamees-Voetbal is leuk; met zijn 2en, benen aan elkaar en lol maken maar! Met dit weer kun je ook met water iets gaan doen zoals naar een plas bijv.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met de kinderen een groenstrook of park schoonmaken en hen natuureducatie bijbrengen.

Liedjes instuderen en in een bejaardenhuis gaan zingen.

Hutten bouwen in een bos.

Vuurtje maken en verhalen voorlezen.