Is het mogelijk om met een gejailbreakte playstation toch online te spelen?

Heb hier een gekraakte playstation van mijn broer met de originele fifa 10 erbik. Nu wil ik graag online maar dan moet ik eerst updaten. Is er een manier om dit te omzeilen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

http://www.ps3-hacks.com/file/299 maar dan wel updaten in recocery menu... Staat op google hoe dat moet 'recovery menu ps3'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je er al een jailbreak op dan? Als je dat 3.55+jailbreak hebt start je recovery menu op:
Aan/uit knop inhouden tot dat hij weer uit gaat, laqt de knop los en hou hem opnieuw vast tot dat je twee piepjes achter elkaar hoort. Dan komt het recovery menu is voor herstellen en back uppen. Dan ga je naar je computer, die link die ik je net heb gegeven zit een download link bij. Download hem en pak hem uit op het bureaublad, dat bestand zet je op je usb onder het mapje PS3/UPDATE/ ( vergeet geen hoofdletters) dan doe je de usb stick in de ps3, dan zijn we weer bij recovery menu. Dan klik je op systeem update en dan gaat meteen op naar je bestand die je er dan op hebt gezet. Als hij die vindt installeert hij hem automatisch, en daarna wordt het weer het normale update menu, accepteer de voorwaarden en Have fun, groeten tb271, PS3 jailbreaker
Sony en andere fabrikanten treden hard op tegen illegale kopieën als je niet online bent kunnen ze niet controleren of je je ps3 hebt gehackt maar online wel en dan kun je gebanned worden