Waarom heeft één van de heren (de harten heer) in het kaartspel geen snor en de andere drie heren wel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.5K
Annswers
13 jaar geleden
haha scherpe vraag +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het kaartspel dat ik hier heb liggen hebben wel alle heren (en boeren) een snor. Dit zal waarschijnlijk per spel verschillen.
Desalniettemin heb ik geen flauw idee waarom dat zo zou zijn.
Wel goede vraag!
anneliez
13 jaar geleden
Misschien omdat die harten heer een jongere persoon voorstelt

Het beste antwoord

Ik heb hier 4 kaartspellen en allemaal de heren hebben ze snorren .Het kan zijn dat je een ander variant hebt.
Er zijn ook wel eens azen die als een 1 worden weergegeven.