Op welke manier beinvloedt het gebruik van alcohol je poker abiliteit?

Is er een grens waar je je aan moet houden? Ik merk dat ik na 2 a 3 beter speel en na 6 a 7 heel raar ga doen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2 a 3wat? 6 a 7 wat? wijn bier? stroh rum? dr zit nogal een verschil in...

Het beste antwoord

Je drempel van handelen wordt lager... Dus dat kan goed zijn, maar ook niet goed... Als je teveel risico gaat nemen, kon het wel eens in je nadeel werken...

Je zegt het eigenlijk zelf ook al...

Vind je optimum en blijf daar... Dat is ook pokerkunst, te weten hoe ver je kunt gaan en niet verder...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hebt gelijk! ik moet leren matigen en balanceren :o)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
best bet on the end of the river...

Andere antwoorden (2)

Kinderen en dronken mensen spreken de waarheid, en dat is niet wendelijk in het pokerspel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Die grens is voor iedereen anders. Dit heeft te maken met ervaring, lichaamsgewicht etc.

Maar je geeft eigenlijk al antwoord op je vraag. bij 2 a 3 speel je beter en vanaf 6 ga je raar doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tx voor de bevestiging :o)