wat is de oplossing, of wat kan ik doen voor mijn probleem(lees extra uitleg)

De vader van mijn vriendin heeft alle uitbreidingspakketten van sims 3 (illegaal) op mijn computer gezet. Bij haar thuis hebben ze dat zelf ook en daar doet alles het. alleen bij mij is het er allemaal wel, er staat alleen geen uitleg bij, je hebt bijvoorbeeld een levenswens en dan staat er gewoon niks, dus ik kan ook niet weten wat dit betekent.

Ik vraag me af hoe dit kan dat hij het wel bij haar doet en niet bij mij. En of ik het zelf kan oplossen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probeer eens het spel opnieuw te installeren?? Anders zou ik het niet weten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja,maar dat heeft dus de vader van mijn vriendin gedaan, ik niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien wil die het nog een keer voor je installeren?? Wat ik me ook bedacht, misschien kan je zo een patch downloaden.. Moet je gewoon even googlen naar sims 3 patch oid...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
okee ik zal eens kijken
Vraag het anders is aan de vader van je vriendin of aan je vriendin misschien weten die wat je moet doen en anders opnieuw opstarten.

Toegevoegd na 35 seconden:
Ik bedoel het spel opnieuw installeren.