Wat is een echt appstore aanrader?

sinds ik ziek ben game ik wat af op mijn iphone.
dingen zoals cover orange en angry birds al uitgespeelt in de hoogste levels, en sta in de world top list jaja (excuus is ziek he ;-)
maar wat is iets dat ik echt moet hebben..
en dan niet ninja fruit onzin.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Cut the rope
Doodle Jump!!
Pig Rush (vind IK tenminste heel leuk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Op basis van de spelletjes die je aangeeft denk ik dat je Plants vs. Zombies erg leuk zult vinden. Is echt verslavend. Een aanrader! Verder is ook Minigore een leuk spelletje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons was unblock me een groot succes. Simpel schuifspelletje met zelfs in de gratis versie enorm veel levels. Erg leuk om te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hedgewars! dit is een spelletje wat heel erg lijkt op WORMS, van vroeger :D

ik ben er helemaal verslaafd aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na Angry Birds ben ik zelf verslaafd geraakt aan Cut the Rope en Doodle Jump
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
COG en Doodle Jump!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
World of Goo, tijdelijk 4 euro i.p.v. 8 euro!

Toegevoegd na 1 minuut:
O, niet op de IPhone (iPod touch). Alleen op ipad

Toegevoegd na 3 minuten:
R.racing GTI is ook heel leuk en gratis!