Spel als 'Ik hou van Holland'

Voor onze vereniging willen wij een spel spelen vergelijkbaar met 'Ik hou van Holland'. We spelen echter met 4 teams, waarbij het erg moeilijk is om zonder hulpmiddelen te bepalen wie als eerste een antwoord weet. Eigenlijk zouden we voor elk team of elke deelnemer een 'drukknop' zoals in het echte spel moeten hebben, maar geen idee of hier aan te komen is. Wie weet waar zoiets te verkrijgen is of wie weet een andere handige manier om te bepalen wie als eerste een antwoord weet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Gewoon ieder team een andere 'lawaaiproduceerder'. Bijvoorbeeld:

- een team krijgt scheidsrechterfluitjes
- een team krijgt ratels (van die dingen die in de rondte draaien)
- een team krijgt feesttoeters
- een team krijgt iets anders (komt even zo snel niet in me op)

Dat is een goede oplossing, of niet soms? Dan weet je precies (als je tenminste vier nogal verschillende geluiden hebt) wie er aan de beurt is. Het handigst is om iedereen apart ééntje te geven, want als ze allemaal met hetzelfde fluitje moeten en er is net iemand verkouden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tafelbel?
Of anders zo'n draadloze deurbel (voor 8,00 bij o.a. Conrad)