Sowieso via een hoop sites, waaronder:
http://www.ministeck-online.nl/
http://www.ministeckshop.nl/epages/Shangadb.sf/%3bPreviewStyle=Ministeck?ObjectPath=/Shops/Shanga
http://www.bol.com/nl/l/speelgoed/zoekresultaten/Nty/1/search/true/searchType/adv/section/toys/N/4291148011/index.html?Referrer=ADVNLGOO0020273565sfb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Volgens mij heb ik het pas nog zien liggen bij de top1toys, bij ons in de buurt. Ik denk en verwacht dat je het bij de betere speelgoedzaken nog steeds kunt kopen.
Jeetje wat heb ik daar vroeger veel mee gespeeld, ik vond dat echt leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij zijn ze te koop bij intertoys, als ik het me goed herinner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb een maandje terug ongeveer nog een doos gekocht bij de trekpleister.
helemaal leuk weer ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zag ze een tijdje geleden bij de bart smit, een grote doos met 1000 delen, en was maar 7,50 € of 8€. Weet niet meer zeker of ze ze nu nog hebben, maar als je er toch langskomt kun je er misschien binnenlopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toys a rus daar hebben ze meerdere pakketen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mocht je geen probleem hebben met tweedehands ministeck, kijk dan eens bij Hobby en Vrijetijd op www.marktplaats.nl
Daar worden hele partijen van aangeboden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scharrel eens rond bij kringloopwinkels. Weliswaar niet volledige dozen. Maar zo goedkoop dat je wel een paar dozen kunt kopen.