Wij doen altijd 100 punten extra, maar dan moet je wel een ander vakje wegstrepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dan mag je 100 opschrijven, dat is gebruikelijk, sommigen maken zelf spelregels en schrijven 40 op voor de grote straat als ze die nog niet hebben.maar je mag 100 schrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een Yahtzee gooit, scoor je 50 punten. Maar voor elke Yahtzee die je daarna gooit verdien je een bonus van
maar liefst 100 punten. Daar is echter één voorwaarde aan verbonden; en dat is dat er al een Yahtzee gescoord is
in het Yahtzee-vakje (dus geen 0). Zonder eerste Yahtzee heb je namelijk geen recht op Yahtzee Bonuspunten!
Aan het eind van het spel wordt het totaal aantal punten aan bonussen (100 punten per extra Yahtzee) genoteerd in
het Yahtzee Bonusvakje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eentje als Yahtzee gebruiken, en de andere als 5 (getal)en neerzetten... zo speelde ik het tenminste wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er inderdaad een 1 voor zetten, dus dan wordt het 150