Hoe kom ik in pokemon Gold bij de Tin Tower?

Ergens heb ik gelezen dat die in 't noorden van ecruteak city is. Maar waar? en hoe kom ik er?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik weet niet of je Pokémon Gold voor de Gameboy of Pokémon HeartGold voor de Nintendo DS bedoeld, maar ik heb van beide spellen de World Map voor je gevonden.
De 2de afbeelding met heel veel kleuren is van de DS versie.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij de eerste map is nummer 23 de Tin Tower.
Bij de 2de Map zit het bij Ecruteak City in Johto.

Toegevoegd na 2 minuten:
Go to the east of Ecruteak city where the water is at the top there's a building.
Go through the door than there will be some old men, just go straight through them
Then there will be stairs go on the stairs then there's going to be more stairs go on those then there's a door. after the door the path leads right to the tower.