Wie heeft tips in het grote aanbod van spirituele spellen a 10-15 euro?

Heeft iemand ervaring met een spiritueel spel, wat leuk was om te spelen met familie of vrienden? Er is zoveel te krijgen, ik weet niet wat ik moet kiezen.

13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Glaasje draaien met een ouijabord! Kan absoluut geen kwaad, maar de reacties die je krijgt als je dit voorstelt zijn altijd erg leuk!
Annswers
13 jaar geleden
ja de reacties zijn eigenlijk leuker dan het spel ;)
Annswers
13 jaar geleden
@Flagron, kun je een voorbeeld geven en bedoel je specifieke spellen?
Cryofiel
13 jaar geleden
Zou hier het bekende ouijabord weer terugkomen...?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk, hapt!

Het beste antwoord

is het inspiratiespel misschien iets?