Leuk, ik kende het nog niet.

Het is van Mattel, en dat is een betrouwbaar merk.
Ik zou het eerst wel eens willen proberen voor ik er honderd euro aan uit zou geven. Een hoop geld.

Of je het waard vind moet je zelf bepalen.

Toegevoegd na 11 minuten:
vindt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat denk ik toch wel als het in de echte speelgoedwinkels ligt
sterredag
13 jaar geleden
Er staat ook uitgelegd dat het hersenactiviteit meet, dat is feitelijk gewoon mogelijk, vandaar dat het waarschijnlijk ook zo duur is, je zal waarschijnlijk dus electroden op je hoofd moeten zetten en die zullen verbonden zijn met het apparaat waardoor het apparaat bepaalde dingen gaat uitvoeren aan de hand van je hersenactiviteit.
sterredag
13 jaar geleden
hier filmpje met review
http://www.youtube.com/watch?v=j0XAbiGo15Y
sterredag
13 jaar geleden
En de headset is niet met draden verbonden aan het apparaat.
Demonstraties Mindflex in onze filialen:

* Zaterdag 30 oktober Bart Smit Almere Stad
* Zaterdag 30 oktober Bart Smit Rotterdam Zuidplein
* Zaterdag 30 oktober Bart Smit Leidschendam

* Zaterdag 6 november Bart Smit Emmen
* Zaterdag 6 november Bart Smit Eindhoven Woensel
* Zaterdag 6 november Bart Smit Amsterdam Noord
* Zaterdag 6 november E-Plaza Rotterdam Zuidplein

* Zaterdag 13 november Bart Smit Den Haag Grote Markt
* Zaterdag 13 november Bart Smit Rijswijk
* Zaterdag 13 november E-Plaza Osdorpplein

^ Daar moet je dan eens heen gaan! Het is inderdaad van een betrouwbaar merk, maar als je gaat kijken kom je een stuk verder. Dan kun je beslissen of je het wel/niet koopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk, daar hebben we wat aan!
Ik ga ook eens kijken.
Er vanuit gaande dat het systeem werkt lijkt het me niet waard om het te kopen.

Er bestaan ook soortgelijke systemen voor de PC. Ze meten onder andere je ademhaling, hartslag en transpiratie. Daarmee kan je het spel beinvloeden.

Leuke gadgets, maar na een paar keer spelen wordt het in de kast opgeborgen. Je haalt het nog een paar keer eruit als er vrienden langskomen om het even te laten zien. Het is niet heel erg spannend als wedstrijd.

De techniek is leuk, maar er moet nog op worden verdergebouwd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey, lijkt me inderdaad een leuk spel, het meet de activiteit van je hersenen en zo kun je het balletje hoog of laag laten zweven. Het lijkt te werken zie dit filmpje op youtube : http://www.youtube.com/watch?v=PwGuOclij6k

Toegevoegd na 1 minuut:
een review van het apparaat en besturing
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lastig om over te oordelen. Ga het bekijken en ervaren. De techniek is ondertusen zo ver dat veel kan wat ik niet meer kan verklaren. Als het leuk lijkt en het verdwijnt na een week definitief in de kast, dan kun je het uitleggen als een eigen miskoop.