Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn sd reader begon ineens te stinken en werd gloeiend heet. Waar kan dit aan liggen, en kan ik 'm er nog veilig instoppen?

Ik had al een tijdje problemen met de sd reader, omdat hij mijn sd kaartje niet werd gelezen. Opeens las die 'm wel maar stond er dat het apparaat niet goed was geinstaleerd. Terwijl ik aan het zoeken was waar het aan lag begon het te stinken. Snel trok in de sd reader uit mijn pc en het ding was gloeiend heet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
783
Kimath
13 jaar geleden
niet meer gebruiken! Die is kapot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is het verstandig om 'm nog in de pc te doen?
Kimath
13 jaar geleden
Je sd reader werd gloeiend heet, begon te stinken, er kwam mogelijk zelfs rook uit, en je wil die nog steeds gebruiken?
Dat ding is gevaarlijk en heeft kortsluiting gehad. Weggooien en een nieuwe kopen, zo duur zijn die dingen niet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Hij is in elk geval total-loss. Er is sluiting geweest in de voedingsspanning. Het is ook niet zeker dat je kaartje het heeft overleefd. Ze zijn gelukkig niet duur. Koop een nieuwe en kijk of je kaartje het nog doet.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ik zou er niks meer mee doen als ik jou was. Het probleem ligt waarschijnlijk in je computerkast. Ik zou er iemand naar laten kijken die er verstand van heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou in ieder geval die sd-reader niet meer gebruiken en een nieuwe kopen; je sd kaart kan er kapot van gaan als die dat nog niet is!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding