kan je een r4 kaartje laten werken in een nintendo dsi xl

Ik wil een nintendo dsi xl kopen en had van me vorige ds lite nog een r4 kaartje. nu heb ik ontdekt op internet dat dat kaartje niet werkt in mijn nieuwe ds. Is er een manier om te zorgen dat mijn R4 kaartje toch werkt in een nintendo dsi XL. (ik heb een r4 kaart en geen r4i kaart)

Toegevoegd na 13 uur:
even nog op internet zitten surfen maar denk niet dat er een oplossing voor is:( maar nu wil ik anders wel een r4 gold kopen zonder z'n sd kaart weet iemand waar je dat goedkoop (z'n 10 euro) eentje kan kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
13.5K

Het beste antwoord

Je zou natuurlijk altijd kunnen proberen om r4i firmware op je r4 te zetten. maar ik neem aan dat de kaart van binnen (printplaat en chip) gewoon anders is in een r4i kaartje dan een r4 kaartje. Ik denk dat het niet te doen is. Je kan beter gewoon een nieuw kaartje kopen. Voor 36 euro heb je er eentje met 8 gb sd kaart of €10,- voor een losse r4i zonder sd kaart.

http://www.gamesyeah.com/r4-series-cid-158-330.html

via google vindt je misschien nog goedkopere.

succes

Toegevoegd na 1 uur:
Hier heb ik er eentje maar ik weet niet of er verzendkosten aan zitten.. Ik zal nog kijken wanneer ik tijd heb.

http://www.gamesyeah.com/r4i-gold-upgrade-revolution-for-dsi-xl-dsi-p-1867.html

Toegevoegd na 1 uur:
Trouwens ik zei euro maar het is dollar. Je bent dus goedkoper uit dan ik net vertelde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als het goed is kun je een speciaal kaartje kopen voor een DSi XL. Dit kan dus niet hetzelfde kaartje zijn. In de bron staat een voorbeeld van een site waar je ze kunt kopen.

Heb je dit nieuwe kaartje eenmaal, dan moet je nog de goede software zien te vinden die bij het kaartje hoort.

Heb je dit voor elkaar gekregen, dan kun je de spellen downloaden en ze op het kaartje zetten.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zou niet gaan werken. Nintendo heeft dit gepatched (geblokkeerd). Waardoor dit niet mogelijk is. Ik heb dit zelf ook geprobeerd en dit zal niet werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op marktplaats.nl kun je ze kopen met spelletjes en al, is dat niet een oplossing voor je? Aangezien je vraag mbt spelletjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
R4 kaarten werken niet op de dsi of dsi xl. Daar heb je r4i kaarten voor nodig. Tegenwoordig heeft nintendo al een update met versie 1.4.1.e deze kaarten zijn iets duurder maar je kan er wel mee op internet. Wij verkopen kaarten vanaf 15 euro en voor versie 1.4.1.e voor 19,95