Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wii-Fit Balance Board Bod?

Ik heb een bod van 50 euro op mijn Balance board gekregen,is dit goed als je hem voor 90 hebt gekocht?

Toegevoegd na 3 minuten:
Balance Board is zoon half jaar oud en hoogstens een week gebruikt;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
677

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ligt er aan hoe oud hij is, maar is een goede prijs lijkt mij. Meer dan de helft.

Toegevoegd na 6 minuten:
Als jij er toch niks mee doet, brengt het sowieso niks op.
Je kunt nog wachten tot je hooguit 60 euro krijgt....maar handel is handel. Er wordt veel aangeboden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je hem voor 90 euro hebt gekocht zou ik er minstens tussen de 65 - 80 euro voor betalen.

Toegevoegd na 21 seconden:
En ja, dat ligt er ook aan hoe oud het is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er niks mee doet zou ik het gewoon doen, je kunt wel wachten tot iemand misschien 5 of 10 euro meer bied maar misschien komt die wel niet. En je board wordt steeds ouder en over 6 maanden krijg je er toch nog minder voor terug. Uiteraard zou je kunnen aangeven aan je bieder dat je hem voor 60 weg wil doen, misschien gaat hij akkoord of zegt 55, dan is dat je extra winst. Maar verwacht niet dat je er 70 of 80 euro voor krijgt want dan kunnen ze net zo goed voor een tientje meer een nieuwe kopen met garantie. (tenminste zo redeneer ik meestal)
succes met je verkoop!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Redelijk bod lijkt me. Verkopen en niet wakker liggen om 5-10 gemiste euros.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hem een tijd geleden gekocht voor €80,- nieuw. Het werkt trouwens ook om een normaal USB toetsenbord op de WII aantesluiten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding