Waarom loopt mijn DS soms vast?

Ik speelde op een R4 kaart het spel Eledees/Elebits: The Adventures Of Kai and Zero. Ik kwam aan in World 4 (ijswereld), ik liep door de wereld heen, en hup, het beeld stond stil. Lekker dan, ik had amper gesaved, heb ik dan zoiets. Nou ja, ik start het spel opnieuw op en even later gebeurde het weer! Ik geloof dat ik er wel eens eerder last van heb gehad, maar de laatste tijd niet meer. Ik weet ook niet meer of ik dat spel op de R4 speelde of gewoon een spel uit de winkel (ik heb namelijk allebei). Maar ligt dat nou aan de DS, de R4 of het gedownloade spel? Want ik heb bijv. ook dat spellen op de R4 geblokkeerd zijn, en je ze dus niet kan spelen. Maar ik had in World 1, 2 en 3 ook geen last van het stilhangen… Wat is het en kan ik het bestrijden ofzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

omdat je iets doet en dat blokeert je ds
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat snap ik niet helemaal. Wat dan?
Op die plek zit een fout. Ligt niet aan je ds maar aan het gedownloade versie
Je kan hem beter fftjes er opnieuw opzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het geval dat het spel uit de winkel is kun je hem inruilen, dan zit er een fout in. In het geval dat je hem gedownload hebt, kan er een fout in de software zitten van je R4. Ook kan het zijn dat bij de overdracht van de download naar je R4 iets mis is gegaan. Het spel zou beschadigd kunnen zijn, doordat je bijvoorbeeld de SD kaart van je R4 er onveilig hebt uitgehaald. Misschien zit de fout er standaard in en komt het door degene die hem heeft geüpload.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat gebeurt bij mij soms ook. Meestal ligt het aan het spel dat je hebt gedownload. dan moet je hem even van een ander website halen, want dan ligt het (heel vaak) aan die versie.