wat te doen tegen xbox geluid?

mijn xbox maakt veel geluid, wat is hier tegen te doen?

Toegevoegd na 1 uur:
degene van wie ik hem kocht, zei dat je er een handdoek onder kon doen, dan was het geluid weg zei hij.(hij is 2e hands ja). Maar hij was ook best stoffig toen ik hem kocht, kan het dan zijn dat de ventilator iets vies is, of hebben alle niet Slim modellen veel geluid

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het geluid zijn inderdaad je ventilatoren.
als je de xbox openmaakt zal hij denk ik volzitten met bruine rotzooi (stof) dat is denk ik nog nooit gebeurd.
ff open-en schoonmaken en hij is weer stil,
en dat is als je erg voorzichtig bent ongeveer een half uurtje werk.de garantie vervalt dan inderdaad.
je kan hem ook wegbrengen om schoon te laten maken met behoud van garantie maar dat kost je wel wat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zit toch geen garantie meer op:P

Andere antwoorden (1)

Daar kan je niet veel aan doen. Je kan je Xbox modden en er een stillere ventilator indoen. Maar dan heb je natuurlijk geen garantie meer dus denk er goed over na.