Is er een manier om het gras bij Animal Crossing Lets' Go To The City terug te krijgen?

Als je rent gaat het gras weg en voor zover ik weet kan je alleen het gras terug laten groeien door te tijdreizen of heeeeel lang te wachten. Is er een andere oplossing, want die opties wil ik niet gebruiken, want ik heb geen geduld en wil niet cheaten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas... Als er straks weer sneeuw ligt, zie je het niet meer hoop ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, je krijgt dan alleen maar sneeuw op de plekken waar gras ligt.

Het beste antwoord

Lol

Planten, bloemen etc. neerzetten.
Voorkomen door paden te leggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

naar de winkel gaan op 51th street