Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kunnen wij samen spelen op de xbox one?

Hoi, mijn neefje en ik willen graag samen spelen op mijn xbox one. We hebben spellen gevonden waar dat wel bij zou moeten kunnen, maar we krijgen het niet voor elkaar. We hebben alles al geprobeerd, een gastaccount aangemaakt op zijn controller bij mijn xbox, zijn eigen account hier ingelogd maar niks werkt..

een jaar geleden
689
LeonardN
een jaar geleden
Welke spellen?
Grofweg heb je twee methodes om samen te spelen.
Couch coöp multiplayer: 1 Xbox, 2 controllers, vaak split screen. Hoef je niks te doen met accounts inloggen etc.
Online multiplayer 2 Xboxen, die allebei zijn aangesloten op het internet. Couch coöp komt niet bij veel spellen voor.
https://www.makeuseof.com/xbox-one-best-couch-co-op-games/
Ruben1997
een jaar geleden
Hoi Leonard. Het ging hier om een spel met couch Coop. Ik had een local potje aangemaakt en er stond press A to join. Echter werd er niet gereageerd op de tweede controller.
LeonardN
een jaar geleden
welk spel?
Ruben1997
een jaar geleden
It takes two. Had expres gezocht op couch multiplayer spellen op google, en deze stond er tussen.
LeonardN
een jaar geleden
Dat is idd een spel waar dat mogelijk bij moet zijn. Heb je al getest of de controllers allebei werken op de XBox?
Wellicht is het enkel een controller probleem.
Ruben1997
een jaar geleden
De controller werkt wel degelijk. Deze hebben we aangesloten gehad op de xbox en toen werd er door de xbox zelf gereageerd op de handelingen die uitgevoerd werden door de controller. Misschien hadden we hem niet moeten koppelen d.m.v de knop aan de zijkant van de xbox?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef als eerste antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding