wat moet ik doen met een spel voor ps3 die vast loopt?

mijn spel loopt continu vast als ik hem opstart wat moet ik doen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.2K

Het beste antwoord

Meestal zit het probleem niet in het spel maar in de console, ben je online met je PS3? Dan krijgt hij voortdurend uploads waardoor het probleem verholpen kan worden. Dus indien je het nog niet was even aansluiten en zn gang laten gaan en met een beetje geluk is het zo in orde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als het een origineel spel is, kun je teruggaan naar de winkel. Bij een gekopieerd exemplaar is er kennelijk wat aan de hand met de kopie en kun je hem het beste weggooien en een nieuwe versie regelen.
13 jaar geleden
Je kunt het spel terug naar de winkel brengen en inruilen, als het nog niet te laat is. Ook kun je je PS3 updaten of het spel zelf updaten via internet, dat laatste gebeurt geloof ik automatisch. En anders moet je de aan-knop vasthouden om je PS3 te resetten. Gekopieerde spellen kun je voor zover ik weet niet spelen op de PS3.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eerst even de cd schoonmaken
als hij origineel is en er garantie op zit terugbrengen.
en als hij gekopieerd is weg gooien en er op nieuw een branden.