waarom kan ik niet opstarten op roblox en niet kan spellen op adopt me kan iemand mij helpen en zege?

waarom ik niet kan roblox op firefox niet spellen als ik wil spellen dan zeggen hij dit,
Het Roblox-installatieprogramma zou binnenkort moeten downloaden. Als dit niet het geval is, start u de download nu. en ik wacht en er komt niks!!!,KAN IEMAND MIJ VERTELLEN WAAROM IK NIET KAN SPELLEN.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
7K

Antwoorden (1)

om roblox te kunnen blijven spelen op uw computer zou u de app moeten downloaden. dan kan je wel weer adopt me spelen :). er staat meestal ook ergens een knop met "downloaden" dus daar moet je op tikken
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ja maar ik wacht al een 2 uuren en er gebeurt niks