Kan ik gamegeschiedenis verwijderen op nintendo switch?

Mijn hele gamelijst staat vol met al die demo’s die ik geprobeerd heb en ik irriteer me eraan. Kan ik dat weghalen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
16K

Antwoorden (1)

Spel verwijderen
Selecteer de game die je wilt verwijderen in het startscherm van je Nintendo Switch. Druk op de + knop aan de rechterkant om het optiemenu van de game op te roepen. Selecteer Software beheren in het menu. Verwijder hier het spel.

Gamegeschiedenis verwijderen
Selecteer Instellingen
Selecteer Gegevensbeheer in het menu aan de linkerkant.
Selecteer Instellingen en vervolgens Gegevensbeheer
Selecteer Beheer opgeslagen gegevens opslaan / Screenshots.
Selecteer Verwijder opgeslagen gegevens.
Selecteer het spel. Verwijder hiervan de opgeslagen gegevens.