Welke spelconsole komt het meeste voor in de BENELUX?

xbox360, ps3 of wii?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
xbox

Het beste antwoord

In alle lijstjes staat de Wii als meest verkocht console. Alleen in Japan is de PS3 2de en de Xbox 360 3de in de rest van de wereld is het andersom. Je kan aannemen dat met zo'n hoog verschil in Nederland ook geldt en in de Benelux ook.
Wii
Xbox360
PS3

Worldwide sales figures

Wii – 86.01 million as of 31 March 2011[9]
Xbox 360 – 55 million as of 4 June 2011[31]
PlayStation 3 – 50 million as of 31 March 2011[32

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan aannemen dat met zo’n hoog verschil dat in Nederland ook geldt en in de Benelux ook.

Daarmee bedoelde ik de nr1 positie van de Wii, de PS3 zou met zo'n klein verschil wereldwijd makkelijk omgedraaid zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ps2 is de meest verkochte console van alle consoles dus dan lijkt het me ook logchies dat die nu nog veel voorkomt in de benelux ondanks dat hij al ouder is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De wii is het meest verkocht, maar bijna niemand gebruikt hem. De ps3 wordt integendeel wel heel vaak gebruikt.