Hoe kan ik onderweg op mijn Playstation 4 spelen zoals Max Verstappen (op Instagram) ook doet met een zwart boxje?

Hallo,

Ik ben een game fan en ga binnenkort op een lange reis naar zuid-spanje.
Ik heb op verscheidene foto's gezien dat max verstappen een zwart boxje heeft, waar hij zijn playstation 4 in heeft en een schermpje voor onderweg. Ik heb ontzettend veel en lang gezocht op internet, maar kon hier niks over vinden.

in de bijlage vindt u een foto met wat ik bedoel!

weet iemand misschien hoe dit zwarte boxje heeft en waar ik het kan kopen?

alvast bedankt voor de moeite

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

GAEMS maakt zulke oplossingen, de Vanguard is voor meerdere consoles geschikt.

GAEMS Vanguard geïntegreerd 19'' LED HD-scherm, stereoluidsprekers en dubbele koptelefoonplugs geven je geweldige game- en filmervaringen op je Xbox ONE, Xbox 360, PS3, PS4, waar je ook bent.

Toegevoegd na 2 minuten:
De exacte match met het plaatje op de foto lijkt die te zijn van JZ Design, het 19"model.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
wow! echt bedankt!
Ik heb hem besteld, zal zo spoedig laten weten of het, het geld waard is
LeonardN
6 jaar geleden
Welke de GAEMS of de JZ Design?