Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als je bij GT5 een lotus elise 111r helemaal opvoerd, wat is de topsnelheid dan?

kan hij het opnemen tegen supercars zoals de astonmartin db9 en nissan gtr?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
586

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ja, je zult rondt de 500-600 pk komen met die elise, die elise is wel heel erg licht, in circuits zoals Tsukuba kun je ze wel inhalen met een goede gear-ratio, en dan nog heb je heel veel vaardigheden nodig om ze in te halen... de topsnelheid van je elise met 500-600pk zal zo rond de 320 zijn want ik haal met mijn Nissan GT-R met 700pk moeilijk 360kmp/h (Zelfs met slipstream)

je zou het wel kunne n opnemen tegen die supercars met een goede instelling, goede race-vaardigheden en dan nog heb je helemaal geen schijn van kans als je op circuits zoals Special Stage Route 7 gaat rijden, op Tsukuba kun je misschien wel winnen, op Special Stage Route 7 kun je het helemaal vergeten

(voor de mensen die de circuits niet kennen: Tsukuba: bochten die je met 120kmph neemt SSR7: bochten die je met 350 neemt, en dan ook nog HELE langen stukken waar je 480 kmp/h kan halen (ja dat kun je in GT-5)

TopTip: Koop een Nissan GT-R 07 :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja, hangt er af wat je ermee wilt doen, de GT-R is een zeer goeie supercar! perfecto! als je wilt winnen op SSR7 dan moet je voor de Bugatti Veyron (standaard) gaan, of Minolta (standaard) , als je wilt winnen op de nordschleife en je heb concurrentie met 500/550 PP dan moet je voor de GT-R 07 (premium gaan, maar pas op, doe er niet te veel pk's op anders stuur je voor geen meter. verder is de Mazda RX7 RE Amemiya Asparadrink (premium HEEL goed, 340 pk, 1100kg supergoed! de Nissan XAVANI Nismo (premium) is ook heel goed, ik haal de nordschleife met die auto zo rondt de 5.30 minuten :) die heeft dan wel een beetje de neiging om de kont uit te laten breken xD maar dat vindt ik niet zo'n probleem :) je moet nog heel veel leren vriend ^^

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding